tisdag, oktober 30, 2007

Bilder från helgen / Fotos del fin de semana

Helgen som gick hälsade jag på min nya kusin med Mamma och Pappa. Här kommer en massa bilder! Förresten, nu vet jag att hon heter Ruth!

El fin de semana pasada visité a mi nueva primita con Mamá y Papá. Aquí vienen un montón de fotos! Por cierto, ahora sé que se llama Ruth!











Farmor är även farmor till bebisen.


Farfar är även bebisens farfar.


Farmor och Mamma med bebisen.


Jag har lärt mig att Mamma är bebisens faster...


...och att Pappa är bebisens farbror.





Jag tyckte om att peka (och peta) på min nya kusin.


Bebisen med sin morfar.


Bebisen och hennes mormor.


Bebisens morbror Martin. "Att vara eller inte vara, det är frågan."


Bebisens moster Stina.


Bebisen med sin mormor, morbror, moster, mamma och morfar.


Bebisens pappa, mamma och storasyster (även kallade min farbror, faster och kusin).


Bebisens mamma Malin.





Storasyster Lydia.


Storebror Lukas.


Storasyster Johanna och pappa Peter.

Inga kommentarer: