måndag, november 20, 2006

När kommer min lekkamrat?


Pappas kusin ska också få en bebis. Det har jag skrivit om tidigare. Pappa säger att bebisen kommer närsomhelst. Jag vill helst att den kommer nu, men jag får vänta lite till verkar det som. Imorgon ska jag till BVC och vägas igen. Förra veckan vägde jag 4810g och mätte 56cm, men det står redan på Pappas blog. Här är en bild på mig när jag löser världsproblem!

El primo de Papá también tendrá un bebé. He escrito de eso antes. Papá dice que el bebé vendrá cualquier día. Quiero que venga ahora, pero parece que tengo que esperar un poquito más. Mañana voy otra vez al ambulatorio a pesarme. La semana pasada pesaba 4810g y medía 56cm, pero ya lo pone en el blog de Papá. En esta foto estoy pensando cómo solucionar los problemas grandes del mundo.

Inga kommentarer: