onsdag, augusti 23, 2006

Ny bild på mig! Nueva foto de mí!


Ayer Mamá y Papá fueron otra vez a ver a Comadrona, la mujer del cacharrito. Apretó de nuevo la barriguita de Mamá para hacerme fotos. Pero yo no quería salir en ninguna foto, así que intenté cubrir mi cara con mis manos y con mis pies. A pesar de eso, Comadrona consiguió sacar esta foto. Arriba a la derecha puedes ver mi boca, nariz y uno de mis ojos. Saqué la lengua varias veces a Comadrona, pero sólo se reía. Mamá dijo que tengo una cara muy bonita. Claro que sí!

Igår hälsade Mamma och Pappa på Barnmorska igen, tanten med apparaten. Hon klämde på Mammas mage igen för att ta kort på mig. Men jag ville inte bli fotograferad, så jag försökte gömma ansiktet med mina händer och mina fötter. Trots det lyckades Barnmorska ta det här kortet. Uppe till höger kan du se min mun, näsa och ett av mina ögon. Jag räckte ut tungan åt Barnmorska flera gånger, men hon skrattade bara. Mamma sa att jag har ett jättevackert ansikte. Självklart!

Inga kommentarer: