tisdag, juni 06, 2006

Sparkar. Pataditas.

Idag märkte Mamma nånting som hon väntat på i flera veckor. Jag har legat och sparkat sedan ganska länge och till slut kände Mamma mig. Hon sa det till Pappa som la sin hand på Mammas mage, och han kände också mina sparkar! Nu när vi har hittat ett sätt att kommunicera ska jag försöka berätta för dem när det är dags för mig att sova, vilken musik jag gillar och sånt.

Hoy Mamá ha notado algo que esperaba desde hacía semanas. He estado dando pataditas desde hace mucho tiempo y por fin hoy las ha sentido Mamá. Se lo ha dicho a Papá que ha puesto su mano en la barriga de Mamá, y él también ha notado mis pataditas! Ahora que tenemos una manera de comunicarnos, intentaré informarles de cuando quiero dormir, qué música quiero que me pongan y cosas así.

Inga kommentarer: