fredag, november 14, 2008

Hace casi un mes / För nästan en månad sedan

Några dagar efter att jag fyllt två fick jag besök av mina kusiner, mina farbröder, fastrar och Farmor och Farfar. Här kommer några bilder från den dagen!


Lukas åt en jättestor hamburgare som han fick dela med sig av för att den skulle ta slut.


Johanna åt en jättestor portion köttbullar och potatismos med lingon. Hon fick också dela med sig för att den skulle ta slut.


Fosterfaster Danijela var också med.


Mattias busade mycket med mig den här dagen.


Lydia, Lukas och Pappa.


Lukas tittar på när Mattias busar med mig.


Danijela och Farfar.


Malin och Lukas tittar på när jag öppnar presenter. Jag fick presenter fastän det inte var min födelsedag. I efterskott, sa de. Det var roligt att fylla år i efterskott!


Min kusin Ruth skulle fylla 1 år en vecka efter att de hälsade på, så hon fick en present i förskott av mig. Hon tyckte det var roligt att fylla år i förskott!


Här sitter Peter på golvet och jag syns i spegeln.


Lilla Ruth igen. Visst är hon söt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jaa! Jättesöt!/UA