lördag, maj 05, 2007

Återblick på Valborgsmässoafton - 4

Det här är Hugos lillebror. Han heter Olle och har en tvillingbror som heter Axel. De är sysslingar till mig alla tre, och kusiner till Freja. Men vad är det sysslingar sysslar med?


Här är jag i famnen på Sarah, som är mamma till Hugo, Olle och Axel. Hon är dessutom kusin till Pappa, dotter till Barbro och syster till Niclas. Jag sa ju att det var invecklat!


Det här är Sarahs man Niklas och i famnen har han Axel, Olles tvilling. Axel var sjuk den här dagen, men det var roligt att få träffa honom ändå!


Mamma, Pappa och jag på trappan framför Niklas och Axel.


Här är Olle igen, med sin morfar Roger, Barbros man och Niclas och Sarahs pappa. Farfar kallar honom för svåger Råger. Det tycker jag låter roligt. Och invecklat.

Inga kommentarer: